Wybór mebli do biura- na co zwrócić uwagę przed zakupem.

Dobór mebli do biura to wcale nie jest taka prosta sprawa.

Na meble biurowe trzeba przeznaczyć całkiem spore kwoty pieniężne, więc zanim wybierzemy i przewieziemy wybrane zestawienie do biura, warto siąść i dokładnie przemyśleć wszystko, aby uniknąć niepotrzebnych kłopotów. Przede wszystkim przemyślmy kto i jak będzie z nich korzystał, co zaważy na wyborze. Inne elementy będą potrzebne do sali konferencyjnej, inne dla pracownika recepcji, inne do pokoju pracowników biurowych.

W każdym z tych miejsc są prowadzone inne działania, o odrębnym charakterze, więc nie możemy kupować niczego nieprzemyślanego, bez uwzględnienia potrzeb osób pracujących w tych poszczególnych miejscach. Jeśli zatrudniamy kobiety, to szczególną uwagę należy zwrócić na estetykę wnętrza, ponieważ zazwyczaj Panie odznaczają się wyższymi wymogami estetycznymi i przywiązują dużą wagę do ładnego wystroju wnętrza. każdy z tych aspektów należy brać pod uwagę i starannie przemyśleć, co pozwoli nam na trafny wybór, z którego każdy będzie zadowolony.

Zdecydowanie czynnikiem najsilniej wpływającym na wybór będzie oczywiście cena. Określmy z góry jaki budżet możemy przeznaczyć na meble biurowe i to pozwoli nam na poruszanie się we właściwym obszarze. Warto zorientować się ile trzeba dołożyć do np. mebli nieco droższych ale solidniejszych i bardziej trwałych, ponieważ może okazać się że dodając już niewielką kwotę, możemy wpłynąć znacznie na ergonomię pracy, co okaże się pozytywnej w skutkach w postaci wydajniejszej pracy.

Pamiętajmy, że w biurze przeciętnie pracownicy spędzają 8 do 12 godzin dziennie, więc czynnikiem priorytetowym przy wyborze powinna być dbałość o ich wygodę i komfort w czasie tego czasu. Pracownicy skarżący się na bóle pleców, głowy, kręgosłupa, to najmniej pożądana sytuacja w firmie, więc warto wydać więcej na dobrej jakości fotele i biurka. Dobrze dobrane na wysokość biurka i krzesła, nie będą powodować schorzeń kręgosłupa czy podkurczu nóg, więc też samopoczucie i wydajność pracownika będzie dużo lepsza, a tym samym będzie to korzystniejsze dla całej firmy.

Ważne są także półki biurowe, regały, kontenery biurowe i szafy, w których będą przechowywane segregatory z dokumentami, rzeczy potrzebne do pracy codziennej oraz sprzęt biurowy. Nie wolno zapomnieć o ich estetyce i praktycznych funkcjach, co sprawi że atmosfera w biurze będzie przyjazna i miła dla każdego.

Story Page